Onderhoudsovereenkomsten

Netwerken

Voor ondernemers is een betrouwbaar netwerk van cruciaal belang. Wij bieden diverse service contracten (SLA) aan waarmee wij de zorgen uit handen nemen.

Onze servicepakketten

Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw

Basis

Standaard inbegrepen bij elke geleverde dienst

€0,- per maand
  • Responstijd tijdens kantooruren: best effort
  • Responsetijd buiten kantooruren: Nee
  • Technische support tijdens kantooruren, per kwartier: €18,75
  • Technische support buiten kantooruren, per kwartier: €33.50

Small Business

Voor kleine bedrijven

€39.95,- per maand
  • Responsetijd tijdens kantooruren: Next business day
  • Responsetijd buiten kantooruren: best effort
  • Monitoring: reactief
  • Maandelijkse software update access points
  • Technische support tijdens kantooruren, per kwartier: € 16,25
  • Technische support buiten kantooruren, per kwartier: € 25,-

MKB

Voor kleine tot middengrote bedrijven

€89,- per maand
  • Responstijd kantooruren: zelfde dag
  • Responsetijd buiten kantooruren: binnen 1 uur 18:00 – 22:00
  • 24/7 monitoring
  • Maandelijkse software update access points
  • Technische support tijdens kantooruren, per kwartier: € 16,25
  • Technische support buiten kantooruren, per kwartier: € 25,-

24/7

Snelle schakeling bij storing

€249,- per maand
  • Responstijd tijdens kantooruren: direct 24/7
  • Responsetijd buiten kantooruren: direct 24/7
  • 24/7 monitoring
  • Maandelijkse software update access points
  • Technische support tijdens kantooruren, per kwartier: € 16,25
  • Technische support buiten kantooruren, per kwartier: € 25

Wij werken o.a. voor